کانال تلگرام حس خوب
.
درباره ما
آخرین مطالب
آمار وب سایت

 

معرفی کانال تلگرام حس خوب, آدرس کانال های عاشقانه تلگرام

کانال تلگرام حس خوب

کانال تلگرام عاشقانه حس خوب افتتاح شده است این کانال تلگرام با بیش از ۵۰۰ عضو هر روز با مطالب خوب و عالی بروز می شود مطالب این کانال تلگرام حس خوب اکثرا آرامش بخش می باشد این کانال تلگرام در معرفی خود نوشته است : حس خوب !کنار هم بودن گاه با یک لذت آشپزی ساده چند خط دلنوشته دو بیت شعر ساده و ….نکات آشپزی ،شعر ،مطالب مفید ،دلنوشته منتظرتان هستیم‌ برای عضو شدن در این کانال تلگرامی فقط کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://t.me/joinchat/AAAAAD_5yRVAdqcFV2ZCIQ

برخی از مطالب کانال تلگرام عاشقانه حس خوب :

خداوندا

آرامم کن

همان گونه که
دریارا پس ازهرطوفانی
آرام میکنی
راهنمایم باش که
دراین چرخ وفلک روزگار
بدجور سرگیجه گرفتم
ایمانم راقوی کن
که تو را درتنهایےخودم گم نکنم

کانال تلگرام حس خوب

پرﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ
ﺍﺯﺑﺎﺑﺖ ﺯﻳﺒﺎﺗﺮﻳﻦ تکرﺍﺭ
ﺍﻳﻦ ﺩﻧﻴﺎ ﻛﻪ ﺑﻴﺪﺍﺭﻳﺴﺖ
ﺗﻮﺭﺍ ﺳﭙﺎﺳﮕﺰﺍرم
ﺍﺯﺗﻮﺗﻘﺎﺿﺎ ﺩﺍﺭم
ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭﻛﻪ ﭼﺸﻢ صورتم ﺭﺍ به ﺯﻳﺒﺎﻳﻲ
ﻫﺎﻳﺖ ﺑﺎﺯ ﻛﺮﺩﻱ
ﭼﺸﻢ ﺩﻟم ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺣﻘﻴﻘﺖ ﺑﻨﺪﮔﻴﺖ ﺑﺎﺯ کن

کانال تلگرام حس خوب

کانال تلگرام حس خوب

صبح ها
لباس آرامش بپوش
دستهایت را باز ڪن
چشمهایت را ببند
و رو به آسمان
صد بغل حسِ ناب زنده بودن را
نفس بڪش

کانال تلگرام حس خوب

لرزشي دارد دلم انگار دلتنگت شدم
خوب مي داني که من با عشوه اي خامت شدم

کاش مي شد با غزل يک جرعه مهمانم کني
نيست انگاري دلت با من، که درمانم کني

من که از چشمان مست تو غزل خوان گشته ام
هر دري را غير تو بر روي اين دل بسته ام

منتظر ماندم که شايد يک نظر بر من کني
ترسم اندوه مرا از کاه چون خرمن کني

خمره اي دارد دلم، از آب انگور تو پُر
خمره را بگشودم و اشعار من شد همچو دُرّ

شد شکر ريز از لبت لبهاي گرم مست من
مثنوي سر ريز شد با يک قلم در دست من

کانال تلگرام حس خوب

کانال تلگرام حس خوب

باران رحمت خداوند،
نمی تواند بر قله های تکبر ،
جمع شود ..

اما به سهولت …
در دره های تواضع جاری می گردد ..

کانال تلگرام حس خوب, کانال های تلگرام عاشقانه

کانال تلگرام حس خوب

http://telegram-channells.ir/channel-telegram-good-sense/





:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تینا وب مرجع سرگرمی, عکس, اخبار,بیوگرافی
ت : شنبه 5 فروردين 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی